PEMBEKAL KAIN SULAM

Membekalkan pelbagai jenis kain sulam ,telekung , dan kebaya terus Indonesia pada harga borong yg amat berpatutan khusus buat peniaga-peniaga kecil on9 dan off9. Untuk tempahan , sila hubungi 012-2855061 (whatsapp / sms)

Monday, January 8, 2018

Kain Sulam Bunga Timbul (Jan 2018)

》 Tempahan baru untuk pemborong kain sulam tahun 2018 kini dibuka !!

Awal-awal tahun ni ramai tau customer tengah cari kain pasang untuk pakai Raya nanti .. nak yang sedondon la dua dondon la..berdondon-dondon la.. :)

Harga barang pun makin lama makin naik.. perbelanjaan keluarga kian meningkat.. Maka mak-mak pun terpaksa la berusaha cari jalan untuk membantu menampung keperluan perbelanjaan keluarga kan ??

Insyaallah , apa-apa pun pekerjaan kita , usaha kita , niatkan untuk membantu keluarga , mencari rezeki yang halal lagi berkat.. Ianya akan dikira sebagai ibadah tau disisi Allah !!

Apa yang seronoknya bila kita memilih untuk berniaga ? Tentu lah sebabnya MASA YANG FLEKSIBEL kan ? Duduk rumah sambil jaga anak pun boleh buat duit.. sekarang ni semua orang berniaga on9.. Tak perlu ketuk pintu rumah orang lagi.. Nak dengan taknak je tau.

Dan bagi Wanie , berniaga kain sulam ni amat menyeronokkan selain permintaan customer tak pernah putus , design pun sentiasa bertukar..so tak jemu la kita nak belek-belek selalu kan . Yang pasti , semua kualiti kain sulam yang Wanie tawarkan berkualiti ya , kainnya LEMBUT , TIDAK PANAS , SENANG IRON , TAHAN LASAK !!

Ni nak Raya ni , kalau nak request lebih meter untuk buat BAJU MELAYU pasangan pun boleh ya.

Nak tempah untuk seragam sekolah atau pejabat pun dialu-alukan !

Design WP11 ni sesuai untuk kurung moden , sulam timbul terus pada kain (bukan sulam tampal).
Kain sejuk dan selesa. Untuk kain jenis woolpeach , borong 10 pasang RM640 sahaja , FREE POSTAGE untuk Semenanjung.
Borong 100psg ke atas dapat harga kilang 😃






















No comments:

Post a Comment