PEMBEKAL KAIN SULAM

Membekalkan pelbagai jenis kain sulam ,telekung , dan kebaya terus Indonesia pada harga borong yg amat berpatutan khusus buat peniaga-peniaga kecil on9 dan off9. Untuk tempahan , sila hubungi 012-2855061 (whatsapp / sms)

Tuesday, March 5, 2019

Borong Batik Pastel


Sekarang ni tengah trend gadis-gadis ,mak gadis pakai batik-batik pastel macam ni tau.. Lawooo sangat !!

Selain retail , kami juga supply batik secara borong .
Modal serendah RM410 sahaja untuk 1 kodi (20 pcs)

Batik jenis soft cotton
1 pc 2 meter
Untuk sepasang baju kurung perlukan 2 pcs batik la ya
Boleh dipadankan dengan cotton dobby , cotton emboss atau lace plain..

Melaram sakan kita tahun ni ya !!

Untuk batik pastel print biasa , harga borong 1 kodi RM410
Batik pastel premium 1 kodi RM430

Apa beza  biasa dengan premium ?? Premium ni warna lebih terang dan cantik. Inknya pun lebih mahal. Contah premium seperti dalam gambar di atas.

Untuk pilihan corak-corak batik terkini , wassup Wanie cepat .Klik je link
www.wasap.my/60122855061

Ambil 2-3 kodi ada less lagi ya. 5 kodi ke atas dapat harga gudang !!


Berbaloi-baloi ...

3 comments:

  1. Saya mahu jadi pembekal kain batik,bagaimana saya mahu berhubung dengan anda? Email saya adalah : norasita01@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Sorry..tidak perasan.. Ok got it.

    ReplyDelete
  3. Hai saya berminat menjadi pembekal atau agen batik and. Bagaimna cara sya boleh berhubung? Email saya ubryanliza@gmail.com

    ReplyDelete